AndroidPIT App Store schließt - Was passiert nun mit meiner LocusPro Lizenz?

gynta

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Stammgast
162
Betrifft nur Käufer, welche Locus Pro von AndroidPIT bezogen haben!!

Aus JETZTIGER Sicht:
Ab Jänner 2015 werden keine Updates mehr für Locus Pro zur Verfügung stehen.

Grund:
Der AndroidPIT App Store schließt.
Lizenzen können nicht übertragen werden.
Der Author von Locus hat keinen Zugriff auf die Daten!

Ob es eine Lösung dafür gibt und wie diese dann aussehen wird, ist noch offen...

Damals war AndroidPIT für Viele - auch für mich - die einzige Möglichkeit mit Karte (PayPal) zu zahlen. Dies betrifft natürlich auch alle anderen Apps die von AndroidPIT App Store bezogen wurden.

Links die viele Fragen bereits beantworten:

(GER)
In eigener Sache: AndroidPIT schließt sein App Center - AndroidPIT

(ENG)
Site announcement: AndroidPIT App Center is closing - AndroidPIT

AndroidPIT App Center closing - what todo with purchases? — Android Forum - AndroidPIT
 
Ob es eine Lösung dafür gibt und wie diese dann aussehen wird, ist noch offen...

Es wurde nur eine Option angeboten.

NEUKAUF
 
Gestern in der Post:

Die Locus Pro-Entwickler :

Dear users,

The App Center will be terminated on 31 December 2014. It means that you will not be able to purchase or re-install your purchased applications from the AppCenter store since 1 January 2015.

Please read AndroidPIT official announcement here.

As is mentioned in the official announcement from AndroidPIT you can contact applications developers for problem solving of your purchased licenses even after 31 December 2014. However, the FonPIT company providing AndroidPIT site and AppCenter store did not give us any authority to refund or transfer the purchased licenses or applications to your Google Play accounts.

Immediately after the AndroidPIT’s official announcement was published we posted a requirement on their forum for the solution of this complicated situation.

To date we have not received any response.

You can find our requirement to AndroidPIT here.

We will inform you of additional information we are expecting from AndroidPIT. Please follow our blog for the latest information regarding the AppCenter closing.

Der ursprüngliche Beitrag von 21:34 Uhr wurde um 21:42 Uhr ergänzt:

Dear AndroidPIT Team.
Please inform us with a solution for our users as soon as possible. Currently we receive dozens of emails daily with this problem.
Your company did not allow us to transfer or refund the purchased license. How do you imagine our assistance to users when we do not have access to orders?
Please also immediately stop the sale of our application on AppCener store, because we can not do that!
Thank Locus Team.
 

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