Backup nach "beinahbrick" wieder herstellen?

• 24 Antworten
  • Neuester Beitrag
Diskutiere Backup nach "beinahbrick" wieder herstellen? im Root / Hacking / Modding für das Sony Ericsson Xperia Arc S im Bereich Sony Ericsson Xperia Arc S Forum.
Slimmer2

Slimmer2

Guru
hast du schon den Kernel dazu geflasht

Cockaigne

Cockaigne

Neues Mitglied
Ich dachte der ist dabei??

W

w3nZ

Experte
Ja, aber er flasht sich nicht von alleine. Deshalb habe ich dich eben auch gefragt.

Steht doch sogar in der Anleitung:

1. Extract the boot.img from the CyanogenMod update.zip and copy the it to the same folder as fastboot (the /platform-tools folder within the Android SDK folder).
  2. Place the CyanogenMod update.zip file on the root of the SD card. Optional: Place the Google Apps .zip on the root of the SD card also.
  3. Disconnect the Sony Ericsson Xperia Arc from the computer and power it off.
  4. Press & hold the Menu button while connecting the Sony Ericsson Xperia Arc to the computer.
  5. On the computer, open terminal and run the following command: fastboot -i 0xfce flash boot boot.img fastboot -i 0xfce reboot

Cockaigne

Cockaigne

Neues Mitglied
w3nZ schrieb:
Ja, aber er flasht sich nicht von alleine. Deshalb habe ich dich eben auch gefragt.

Steht doch sogar in der Anleitung:

1. Extract the boot.img from the CyanogenMod update.zip and copy the it to the same folder as fastboot (the /platform-tools folder within the Android SDK folder).
  2. Place the CyanogenMod update.zip file on the root of the SD card. Optional: Place the Google Apps .zip on the root of the SD card also.
  3. Disconnect the Sony Ericsson Xperia Arc from the computer and power it off.
  4. Press & hold the Menu button while connecting the Sony Ericsson Xperia Arc to the computer.
  5. On the computer, open terminal and run the following command: fastboot -i 0xfce flash boot boot.img fastboot -i 0xfce reboot
Das habe ich nicht gecheckt. Danke! Wird heute Abend gleich mal gemacht!